torsdag 12 maj 2011

dear rosemary.


so, what's new?

well, har varit hemma från jobbet denna vecka för att plugga och njuta av det fina vädret. har solat och lyckats fixa en okej bränna iaf. :) i dag är det tyvärr sämre väder, och värre ska det bli. det går rykten om regn. har även börjat träna igen, skaffade kort på sats i tisdags, då jag även tränade spinning. i kväll blir det spinning igen. :) det är riktigt skönt att ha kommit igång igen! tur att man har lite grundkondition kvar iaf från allt gymmande under gymnasiet, för jag lyckades såklart välja ett extra tungt spinningpass i tisdags. :p haha. vilken rivstart! de har även zumba på sats, ska testa på det nästa vecka, verkar ju sjukt kul! älskar att dansa som träning, så som afro dance; man tänker inte på att man tränar för att man har så kul! love it!


en annan sak som är relativt ny är min hårfärg. var sjukt uttråkad med allt i lördags och kände att jag behövde förändring, så drog in till stan och letade upp en frisörsalong med drop-in. min mobilkamera är sämst, men gjorde två olika nyanser av ljusbruna slingor. såhär blev resultatet:



det blev lite kallare färger än jag önskat, men så kan det gå. det är bara en toning så det kommer tvättas ur snart, och solen gör ju sitt med. tänker mig en naturlig blond nyans i sommar, typ mellanblond, vilket är min naturliga hårfärg.



and on that note... I'm out.

Inga kommentarer: