torsdag 23 juni 2011

no one's gonna love you.


update
:


jobbar och pluggar. repeat på det så har ni mitt liv just nu.


MEN:

i går var jag på årets grymmaste konsert! såg biffy clyro, band of horses och foo fighters på stadion. GALET bra var det! och vi hade VERKLIGEN tur med vädret. hade bästa ståplatsen också; längst fram till höger. den går alltid att lita på! dave grohl kliver ju ofta ner på högtalarna och så också, vilket han såklart gjorde även i går. inte helt fel att vara nån meter ifrån honom! foo fighters levererade som vanligt; spelade mycket från senaste skivan (som är pure awesomeness), men även massa gamla klassiker. hade grym publikkontakt och det var skön stämning i publiken hela kvällen. saknade dock "I should have known", den hade jag gärna hört live. lika så "still". men man kan inte få allt!

var dock nästan mer taggad på att få se band of horses live! foo fighters hade jag ju faktiskt sett innan, på where the action is 2008. älskar verkligen boh! lyssnade en del på dem för många år sen, men har precis upptäckt dem igen. hade hört att de skulle vara rätt dåliga live, men som tur är stämde det inte alls i går! och jag föll lite för sångaren. mmmm... långsmala rockkillar med skägg, lite charmigt sneda tänder och tatueringar är min grej, helt klart!

sjukt bra kväll iaf. det kommer jag leva länge på!

i morgon blir det gävle med mamma för att fira midsommar. hoppas på bra väder!



oh, yeah. brunettes do not have more fun. I'm back to blonde.

Inga kommentarer: