onsdag 20 juli 2011

fences.


har umgåtts mycket med cici på sistone, hon är tillfälligt hemma från kina i en månad. älskar den tjejen såå mycket! mår alltid bra när vi umgås, och vi kan vara sådär löjliga som bara vi kan. har huset för mig själv nu medan pappa är i frankrike, så hon kom till mig i måndags och sov över till i går. vi gjorde pizza, drack drinkar, åt chokladmousse med kaffesmak med cointreaurippel och dansade till massa löjliga låtar från förr. somnade vid fyra; helt utmattade efter allt dansande och lite lätt salongsberusade. hon får mig alltid glad, oavsett hur jag känner inombords. ett problem med mig är att jag har massor med musik som jag inte kan lyssna på eftersom det påminner mig om jobbiga perioder i mitt liv eller killar som jag helst vill glömma. ni vet, man får ångest bara man hör första tonen. då sa hon "sätt på musiken så skapar vi nya minnen till den." så nu har t.ex. en låt som påminde mig om en kille blivit "cicis ansiktsuttryckslåt". "glöm honom, den här låten är min nu." varför har jag aldrig tänkt på det tidigare?! turn the bad into something good. praliner (som våra pappor brukar kalla oss) for life! <3

såhär kan det se ut när vi umgås:

rosévin, snaps, lösgodis och dans:



dagen efter; little britain och jordgubbssmoothies:



i morgon drar jag till cannes och äter chokladcroissants och dricker rosévin. kommer hem på tisdag.

à bientôt!



1 kommentar:

Karolina sa...

Hon har SÅ rätt! :)