tisdag 15 mars 2011

the deepest blues are black.


i dag har jag varit och köpt denna fåtölj:




köpte från en säljare på blocket för halva priset, så sparade 1000 kr. känns alltid bra att spara pengar. kommer passa perfekt in i min inredning. :)

för övrigt håller jag koll på uppdateringarna om japan dagarna i ända. vet fortfarande inte om jag kommer komma iväg, är mest oroad över strålningen, men även om kyoto än så länge inte är drabbat så ser det inte ljust ut... folk flyr ju söderut, till bl.a. osaka och kyoto, vilket kan medföra andra typer av kaos; så som mat- och vattenbrist. åker inte förrän den 27:e, så funderar fortfarande. men en sak är säker; kommer inte åka så länge det inte är säkert. vill inte riskera något.

om jag inte kommer iväg kommer jag spendera våren och sommaren med att jobba halvtid hos pappa + plugga det jag ligger efter med. men behöver miljöbyte SNART, klättrar på väggarna i det här huset. känner mig så isolerad. så kommer antagligen dra ner till cannes under våren. åker isf utomlands till hösten istället, men antagligen till ett helt annat land än japan. vart får vi se. jag gillar dock inte att framtiden är så osäker.

Inga kommentarer: