torsdag 5 maj 2011

these days.


bloggar sjukt sällan nuförtiden, jag vet. det är mest för att det inte händer så mycket i mitt liv just nu, jag jobbar och pluggar mest.
i morgon ska jag iaf skaffa gymkort på sats, saknar verkligen att träna! och vill bli fit fit fit.

är glad att det ÄNTLIGEN blivit lite vår iaf! förutom de senaste dagarna då det varit kring fem grader i sthlm. :p men till helgen ska det tydligen bli bättre väder, så hoppas på det! haha. fan vad svenskt att prata om vädret. whatever.

i kväll bokade jag iaf en biljett till foo fighters konsert på stadion 22:a juni, är SJUKT taggad!!! :D som det ser ut just nu går jag själv, men det kan hända att det hakar nån. oavsett så kommer det bli GRYMT! :) såg ju dem 2008 på where the action is, och de var helt sjukt bra, så hoppas sommarens konsert toppar det! kommer bli årets konsert oavsett. det finns inte EN låt jag inte gillar på deras senaste skiva "wasting light", förresten. instant classic!

vet inte riktigt vad jag mer ska göra i sommar, förutom att resa runt lite inom sveriges gränser. har varit sugen på peace&love, men tror inte pengarna räcker till, tyvärr. så det blir nog jobb + plugg + hälsa på vänner inom sverige + cannes. men det är ju inte så illa det heller. :) hoppas på bra väder i sommar, ser fram emot sol och värme!

en av mina favoriter från nya skivan:



Inga kommentarer: